Az úgynevezett A-listás sztárok, ha eljutnak szakmájuk csúcspontjára, szinte elkerülhetetlen, hogy a következő lépésük egy saját ruhamárka megalapítása legyen. Gondoljunk csak Rihanna közelmúltban bejelentett Savage X Fenty fehérnemű ruhamárkájára, vagy Kim Kardashian 2019-ben megalapított Skims márkájára.
Most Angelina Jolie jelentette be a Cannes-i Filmfesztiválon, hogy megalapítja saját márkáját, az Atelier Jolie-t – írja a Vogue.
Több, mint ruhamárka
A színésznő Instagram-oldalán is tudatta a nagy hírt, amiből kiderült, hogy az Atelier Jolie több lesz, mint egy egyszerű ruhamárka. Kiemelt figyelmet fordítanak például arra, hogy környezettudatos legyen a legyártásra szánt ruhadarab. Évente ugyanis több, mint 100 millió tonna textilhulladék kerül a hulladéklerakókba. Éppen ezért a fogyasztókat is arra ösztönzi, hogy hozzájuk hasonlóan javítsák meg és hasznosítsák újra a saját szekrényükben található darabokat.
Divatja a monokróm, minimális, többnyire névtelen minták felé hajlik. Célja, hogy a narratíva róla, és ne az általa viselt divatról szóljon.
Kiemelte, hogy egy sokszínű csapatot fognak összeállítani. A menekültek és más tehetséges, de alul értékelt csoportok számára gyakornoki állásokat biztosítanak.
Az Atelier Jolie ruhadarabjaira még várni kell, ugyanis a csak ősszel kerülnek piacra. Annyi biztos, hogy számtalan tervező darabját megtalálhatjuk majd, ugyanis Angelina Jolie demokratizálni szeretné a divatipart azáltal, hogy a vásárlók hozzáférhetnek a feltörekvő tervezők és kézműves mesterek darabjaihoz.