A csillagok vizsgálata, a horoszkópok és az ezek alapján hozott döntések bizonyos körökben egyre népszerűbbek – olyannyira, hogy sokan már asztrológusok által megalkotott tervek és tanácsok alapján döntenek arról, hogy hova utazzanak, milyen partnert válasszanak maguknak és mikor váltsanak munkahelyet. Mostantól pedig már a kedvenc kávénkat a Starbucks-ból is a csillagjegyünk alapján választhatjuk ki – írja a Designtaxi.
Közel nyolcvan országban, összesen több, mint harminckétezer üzlettel van jelen a Starbucks, ami ezzel a világ egyik legnépszerűbb – ha nem a legnépszerűbb – koffeines italokat árusító üzletlánca. Magyarországra
2010-ben érkezett meg az amerikai cég első üzlete a budapesti WestEnd City Centerbe és ahogy az lenni szokott, pillanatok alatt rendkívül sikeres is lett.
Így lehetséges az, hogy tíz év alatt országszerte elterjedt, olyannyira, hogy 2020-ban már összesen harmincnégy üzlettel várták a vendégeket, folyamatosan figyelve azt, hogy minél jobb minőségű kiszolgálást, minél emlékezetesebb vásárlói élményt nyújtsanak. Ezt segíti elő a cég újabb húzása is, ami első látásra nem több, mint egy egyszerű plusz lehetőség a Starbucks weboldalán.
Az oldalon ugyanis kiválaszthatjuk a saját horoszkópunkat, majd pedig azt, hogy reggel vagy délután szeretnénk kávét fogyasztani. Ezután a Starbucks – illetve az általuk felkért szakértők – ez alapján
megállapítja a hozzánk tökéletesen passzoló tavaszi illatot, sőt, még azt a virágot is, ami a legtöbb boldogságot és örömet hozhatja az életünkbe a jó idő beköszöntével.
Ami igazán lényeges az viszont az, ami ezután következik: a Starbucks asztrológusa ugyanis a csillagállások alapján azt is megmondja, hogy mi lenne az a koffeines üdítő, ami a leginkább passzol a személyiségünkhöz.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A cég az új lehetőséget március 20-án, az asztrológiai új év első napján indította útjára a Sanctuary nevű, horoszkópokkal foglalkozó applikációval együttműködve. A leírásokat és az elemzéseket Lauren Ash, asztrológus állította össze, de érdemes igyekezni azoknak, akiket érdekel, hogy melyik termék illik legjobban hozzájuk. Az oldalon található lehetőség ugyanis csak április 20-ig lesz elérhető.