Rihanna legutóbb a Super Bowl félidejében tartott, elképesztő műsorával robbantotta fel az internetet, de mostanában a zenei sikereiről gyakorlatilag alig hallani. Ez nem is csoda, hiszen az énekesnő az utóbbi időben a családalapítás mellett főleg a saját, fehérneműmárkájával volt elfoglalva. A márka egyik legújabb üzletében Amerikában pedig már okos próbafülkék segítik, hogy a vásárlók megtalálják a tökéletes darabokat maguknak – írja a Design Taxi.
A Savage X Fenty névre hallgató márka évente nagyjából százötven-százhetven millió dolláros bevételt generál, amivel az egyik legnépszerűbb és legjobban teljesítő, csak fehérneműket áruló cég lett a világon. Ezt elsősorban persze annak köszönheti, hogy a márkát Rihanna alapította és elméletileg még a tervezésbe is belefolyik. Bárhogy is legyen, az biztos, hogy a Savage X Fenty igyekszik tartani a lépést a korral, amire tökéletes bizonyíték a legújabb, Atlantában található üzletük. A boltban ugyanis mostantól már nem csupán az eladók segítenek abban, hogy a vásárlók megtalálják azokat a darabokat, amik a leginkább passzolnak hozzájuk, hanem egy úgynevezett okos próbafülke is.
A Fit Xperience névre hallgató technológiában az igazán különleges az, hogy
kamerák helyett szenzorokat használ ahhoz, hogy tetőtől-talpig feltérképezze az emberi testet
– amint pedig ez megtörténik, a számítógép által használt mesterséges intelligencia megalkotja a vásárló avatarját. Ezt a virtuális valóságban létező verziót összehasonlítja a már előre betáplált adatokkal, figyelembe veszi az összes lehetséges fehérneműt és persze a vásárló saját ízlését is, majd így ajánlja a szerinte tökéletes darabokat.
-A személyesség, az, hogy a vásárlás egyedi és exkluzív élmény legyen egyre fontosabb és a következő években ezek csak még nagyobb hangsúlyt kapnak majd – magyarázta a technológiát adó egyik cég, az Intel egyik munkatársa, Alec Gefrides. – A mesterséges intelligencia, a számítógépek használata jelentik a jövőt a tökéletes ruha megtalálása során és az olyan márkákat például, mint a Savage X Fenty folyamatosan újabb és újabb kihívások elé állítják.
A nap végén a lényeg az, hogy a vásárlók úgy érezzék: személyre szabott ajánlatokat kapnak, amik tökéletesen kielégítik az igényeiket.
Ha ugyanis elégedetten távoznak, akkor nagyobb eséllyel térnek vissza, az pedig a márkának és az embereknek is jó.