A több mint 200 magyar és nemzetközi webáruház 1,4 millió árucikkét folyamatosan kínáló Glami.hu divatkereső elemzései alapján az e-kereskedelem fellendülésének két erős éve után idén is tovább növekedett minden kulcsfontosságú gazdasági mutató a Black Friday hete során – írja az MMOnline.hu.
Az összesítések szerint a 2022-es Black Friday alkalmával a tavalyi év azonos időszakához képest a partnerwebáruházakban 19%-kal emelkedett a felület által indukált forgalom (GMV), valamint 10%-kal nőtt a leadott rendelések mennyisége. Ugyancsak gyarapodott a termékek átlagos rendelési értéke (AOV), amely 8,5%-kal emelkedett 2021-hez képest.
A 2022-ben a magyarok november elejétől a legsűrűbben a pénztárcák, köntösök, csizmák és kabátok termékkategóriákra kerestek
Ugyanakkor kiemelkedő helyet foglaltak el a lista élén a Glami.hu-n elérhető teljes Harry Potter ruházati kollekciók, illetve a Hoka márka sportcipői is.
A kereskedői oldalakra való átkattintások tekintetében a toplista élén a télikabátok, valamint a szezontól független bestsellernek tekinthető fehér pólók és a fekete nadrágok szerepeltek.