A díjkorrekciók elsősorban a 2017-től 2020-ig értékesített, már lezárt lakossági mobiltelefon, mobilinternet, vezetékes internet, vezetékes telefon és tévészolgáltatásokat érinti, mértékük pedig többnyire nem éri el a 10%-ot, vagyis infláció alatti – írja a HWSW.
A mostani díjváltozás a 2017-ben és 2019-ben bevezetett mobil hang, mobilinternet, vezetékes internet és vezetékes telefon előfizetések egy részét érintik, azok közül is jellemzően a kisebb és közepes értékű díjcsomagok árazása változik. A teljes lista itt található.
A jövő év első hónapjaiban viszont már az összes előfizető tapasztalni fogja a drágulást, ugyanis a vállalat új, szeptember 1-től érvényes általános szerződési feltételeiben az áll, hogy a Magyar Telekom az “általa nyújtott szolgáltatások és azok ellenértéke közötti arányosság megőrzése érdekében”, az általános inflációból eredő pénzbeli értékvesztés ellensúlyozása céljából jogosult lesz évente az előző évi inflációs adatoknak megfelelően korrigálni az összes szolgáltatás díját.
A piacvezető szolgáltató utoljára 2011. január 1-jén emelte meg átfogóan a teljes előfizetői bázisra vonatkozóan az igénybevételi díjakat – olvasható a HWSW cikkében.