A Mastercard bemutatta első zenei albumát, ami a Priceless® címet kapta. Az album elérhető egyéb platformok mellett Spotify-on is, 10 dalból áll, amit 10 zenész rögzített a világ különböző pontjain – írja a Store Insider.
A mostani kampányban a Mastercard partnere a Timbaland által alapított Beatclub volt, amely összeköti a zenei alkotók közösségét a lemezkiadókkal, zenei kiadókkal, film- és tévéfilmekkel, márkákkal, tartalomkészítőkkel és független művészekkel. A kezdeményezés így fejlődési és mentorálási lehetőséget biztosított feltörekvő zenészek számára. Ezek az előadók Timbaland segítségével már újra is kevertek kettőt a tíz dal közül.
“A zene mindenki számára szenvedély – mindnyájunkat inspirál, felemel és összeköt. Hosszú ideje dolgozunk azon, hogy a jellegzetes logónkat átelemeljük a hangok világába, ez az album pedig különleges lehetőséget nyújt számunkra, hogy egyedülállóan kreatív és szórakoztató módon érjük el a közönségünket” – fogalmazott Raja Rajamannar, a Mastercard marketing- és kommunikációs igazgatója és az egészségügyi üzletág elnöke a cikk szerint.
Az együttműködés részeként a kártyakibocsátó több száz, perifériára szorult közösséget képviselő zenész számára éves Beatclub előfizetést is biztosít majd.
Az albumon többféle kultúra, nyelv és zsáner is megjelenik, mindegyik alkotó beleírta a dalába a Mastercard jellegzetes dallamát.
Név szerint Michael Rice (Egyesült Királyság), Shiraz (Libanon), Good Harvest (Svédország), Alma Lake (Kolumbia/USA), Raees (Algéria), Tejas (India), Nadine Randle (Egyesült Királyság/Svédország), Tania (Ausztrália), Elle B. (USA) és Amaya (Szlovénia) szerepelnek az albumon.