Az örmény származású amerikai botrányhősnő, Kim Kardashian bármit tesz, arra azonnal felkapja a fejét a világ: legutóbb azzal került a magazinok címlapjára, hogy az idei MET-gálán Marilyn Monroe ikonikussá vált ruháját viselte, amivel – egyáltalán nem meglepő módon – sokaknál kiverte a biztosítékot. A legismertebb Kardashian lány – aki most úgy tűnik egy magához képest visszafogott és a közönség számára is sokkal szimpatikusabb dologgal próbálja felhívni magára a figyelmet.
A negyvenegy éves médiaszemélyiség ugyanis hamarosan egy új szépségápolási termékcsaládot dob majd a piacra, ami a hírek és a celeb saját elmondása szerint is, minden igényt kielégít majd. Az SKKN by KIM névre hallgató termékeket Kim professzionális segítséggel, bőrgyógyászokkal, tanácsadókkal együtt dolgozta ki – vagy csak a nevét adta a projekthez, ahogy az általában lenni szokott – és június 21-től mindenki számára elérhetővé válnak világszerte.
A célom az volt, hogy megosszam az emberekkel azt, amit az elmúlt évek során tanultam a bőrápolásról és a szépség megőrzéséről.
Azt szeretném, hogy az emberek pontosan úgy érezzék magukat, ahogy én vagy a testvéreim, miután ezeket a termékeket használják. Hiszek benne, hogy a szépség a bőrnél kezdődik és ott is ér véget.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Kilenc különböző termék kerül majd a boltok polcaira, amik között találhatunk tonikot, maszkot, hialuronsavas szérumot, C-vitaminos szérumot és egyéb, a híresség szerint nélkülözhetetlen szépészeti terméket. Kim elmondása szerint egyébként a csomagolásra is legalább akkora hangsúlyt fektettek, mint magukra a bőrápolókra.
– Fontos volt, hogy ne csak tökéletes legyen a hatásuk az egyes termékeknek, de úgy is nézzenek ki, hogy az ember büszkén tegye ki őket a fürdőszobába, vagy bárhol, ahol tartja őket. Ezen felül természetesen alapvető volt, hogy csak újratölthető termékek legyenek, amik újrahasznosított anyagokból készülnek. Amióta anya lettem és nap, mint nap szembesülök azzal, hogy mit okoz a környezetnek a rengeteg felhalmozott hulladék, különösen odafigyelek arra, hogy környezettudatosan éljek és ezt a SKKN by KIM-en keresztül is szeretném kommunikálni a világ felé – magyarázza a celeb a márkáról készült videójában.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A június 21-től megvásárolható kilenc termék egyébként összesen várhatóan 673 dollárba, vagyis megközelítőleg negyedmillió forintba kerül majd. Bár első ránézésre ez egy rendkívül magas árnak tűnik, valójában a luxuskozmetika árfekvéséből ez egyáltalán nem lóg ki. Azt persze egyelőre nem lehet tudni, hogy vajon meg is ér-e ennyi pénzt a SKKN by KIM?