198 fontért, vagyis jelen árfolyamon átszámítva 89 ezer forintért válhatsz te is boldog tulajdonosává a KFC Wrapuette néven futó új dizájner táskájának, amely a híres Fendi Baguette táska formáját és nevét követve készült. Persze csak miután sorra kerültél a várólistán, ugyanis ez egy limitált szériás kiegészítő, amelyről a gyorsétteremlánc egyelőre el sem árulja, hány darab készült belőle pontosan.
Az átlagszemlélőnek csupán túlárazott, átlagosnak, akár még csúnyácskának is tűnő táskáról a Guardian által megkérdezett szakmabeliek nagyon lelkesen beszéltek. Jane Collins divatszerkesztő úgy véli, a retikül a “logómániára” játszik rá, és a Z-generációt célozza meg. Natalie Hartley bolttulajdonos, aki befektetőségi lehetőséget lát a Wrapuette-ben, kifejtette, a divatértő közönség ironikusnak találja majd a terméket: “minden celebgyerek, kivéve, ha vegánok” – fogalmazott.
Hogyan válik ironikussá egy 90 ezer forintos táska?
Azon túl, hogy az olcsó csirkefaloda színvilágát és emblémáját használták fel,
a Wrapuette “a tökéletes (és egyetlen) módja a Twister Wrap hordozásának”
– olvasható a KFC oldalán, ahol rögtön a várólistára is feliratkozhatsz. A táska olasz bőrből, kézzel készült, a KFC saját megfogalmazása szerint “klasszikus királyi vörös kivitelben”, és “olyan stílust és kifinomultságot áraszt, amely messze túlmutat bármelyik tervező határain”. Sőt,
“a KFC kézművesei fáradhatatlanul dolgoznak a páratlanul magas szintű tökéletesség megteremtésén”
– állítja az étterem.
Drága, de tényleg hasznos, és nem a csirkés Twistered cipelése miatt
A táskából bejövő teljes bevétel a KFC Alapítványt illeti meg, amely – mint írják – “olyan alulról jövő nonprofit szervezeteket támogat, amelyek az Egyesült Királyságban élő fiatalokat támogatják, segítve őket abban, hogy kibontakoztathassák lehetőségeiket és pozitív jövőt építhessenek”.