Az OTP frissítette kedd délután 1 óra körül a tájékoztatást a Facebook-oldalán, eszerint helyreállt az új internet-és mobilbank működése. Vélhetően ugyanaz a technikai hiba okozhatta, hogy a fiókokban sem működött az ügyintézés.
“Szünetel az ügyintézés az OTP Bank fiókjaiban” – jelezte korábban egy győri olvasónk, képet is küldött az egyik helyi fiókból. Hozzátette, az ügyfeleket értesítették a hibáról, többen hazamentek már. Azt írta, az internetbankba sem tud belépni.
Az OTP a Facebook-oldalán úgy tájékoztat:
“Technikai okok miatt az új internet- és mobilbank szolgáltatás ideiglenesen nem elérhető. A probléma elhárításán folyamatosan dolgozunk. Kérjük, hogy bankügyeitek online intézéséhez egyelőre az OTPdirekt internetes szolgáltatást válasszátok.”
Arra a posztban nem tértek ki, hogy a fiókokban történő ügyintézést is érinti a technikai hiba, ám olvasónk tájékoztatása erről tanúskodik. Az OTP Facebook-oldalán is több hozzászóló jelezte, hogy nem működik a személyes ügyintézés sem.