Az újratölthető dezodor után az Unilever megbízta a JDO ügynökséget, hogy dolgozzon ki olyan tusfürdő/testápoló csomagolást, ami túl szép ahhoz, hogy kidobják. Ennek nyomán újrafelhasználható palackokat és utántöltőket terveztek, melyek az újítás ellenére megtartották a klasszikus Dove megjelenést.
A Dove kiemelte: a tartály újratöltésével felére csökkenhet a műanyag-felhasználás.
A palackokat botanikai motívumok, zöld levelek díszítik, és arany betűkkel áll rajtuk egy kis emlékeztető is: „Újratöltés, újrafelhasználás, ismétlés”. Még egy átlátszó sáv is helyet kapott, így a használók pontosan tudják, mennyi tusfürdő van benne. Kiürülés után feltölthetők, és természetesen az utántöltők csomagolása is 100%-ban újrahasznosított (és újrahasznosítható) műanyagból készül – írja a Designtaxi.
„Sok ember vágyik arra, hogy kivegye a részét a bolygó védelméből, de nem tudja pontosan, hogyan tegye ezt. A Dove legújabb innovációja egyszerű és hatékony lehetőséget kínál számukra” – kezdi Fiona Florence, a JDO ügyvezető igazgatója. A cél az, hogy megváltozzon a fogyasztók magatartása: csökkentsék az elhasznált műanyag mennyiségét úgy, hogy közben nem szenvednek hiányt az imádott Dove-termékeikből. „Dizájnunk azt a meggyőződést kelti, hogy a változás nemcsak lehetséges, hanem egyszerű és gyönyörű is” – zárta Fiona Florence.