A budapesti, Dózsa György úton található új bemutatóterem több mint kétéves munka eredménye, és az olasz cég első, Veronában található referenciaüzletének mintájára lett kialakítva – írja a VG.hu.
A Vagheggi magyar egységben oktatóközpont is helyet kapott, amelyben szakmai tréningeket tartanak majd a kozmetikusoknak, illetve idén már nem csak szakemberek számára tartanak előadásokat.
A márka több mint 800 aktív szépségszalonnal dolgozik együtt Magyarországon, és az elmúlt öt évben duplájára növelték a területi képviselőik számát.
A járvány, mint ahogy minden hasonló céget, nemzetközi szinten is jelentősen befolyásolta a vállalat életét, a szépségszalonok ugyanis minden országban hónapokra bezártak, és csak lassan tértek vissza a vendégek a szalonokba.
Mára azonban ismét nőtt az ügyfelek igénye a személyes kapcsolatokra, és a vásárlások zömét is szívesebben intézik ismét az üzletekben és nem online.