Az 2021-es pénzügyi évben az IKEA 390 millió forintot fektetett be kulcsfontosságú projektekbe Magyarországon, hogy fejlessze a vásárlói élményt – ilyen például az átjáróhíd építése a Piactér irányába az Örs vezér téren, vagy az új digitális megoldások. A fejlesztések idén is folytatódnak, többek között ezekről is olvashatunk a cég csütörtöki közleményében.
Az Ikea tervei között szerepel 2 pop-up stúdió megnyitása Budapesten kívüli bevásárlóközpontokban, ahol tervezési és lakberendezési tanácsadó szolgáltatást nyújtanak majd, illetve az online rendelések kapcsán is támogatják majd a vásárlókat. Mint írják, a pontos helyszínekről egyelőre egyeztetések zajlanak.
A Circular Hub részleg (Fenntarthatósági Pont) is újdonságokkal készül 2022-ben: a megvásárolható használt, vagy a bemutatótérben korábban kiállított bútorok kínálata megtekinthető lesz az IKEA.hu weboldalon. A bútorok lefoglalására az online térben is lesz lehetőség, a vásárlás azonban személyesen az áruházban történik majd.
Szintén újdonság, hogy hamarosan a blokkok nyomtatásánál is az újrahasznosított, kék papírt fogják használni az áruházak.
Az áruház megoldást talált a kasszáknál kígyózó hosszú sorok megszüntetésére is, erről itt olvashatsz bővebben.
A vállalat végrehajtja a műanyag kivezetését a termékek csomagolásából. A változtatás lépésről lépésre következik be, kezdve az új választékkal 2025-ig, és folytatva a már meglévő választékkal 2028-ig – olvasható a közleményben.