A kutatásban több mint 2500, döntően 25-35 év közötti, egy vagy két pelenkás gyermeket nevelő anyuka vett részt.
Az többségük arról számolt be a vizsgálat során, hogy kismamaként kisgyerekes ismerősök és családtagok körében tájékozódtak azzal kapcsolatban, hogy milyen árucikket érdemes választani – írja Storeinsider.hu.
Fele ennyien úgy nyilatkozta, hogy az interneten nézelődtek, illetve legalább ennyien válaszolták azt, hogy nem tájékozódtak előre, csak az első vásárlás pillanatában döntöttek.
A válaszadók megközelítőleg fele, két vagy három különböző márkájú pelenkából szerzett be még első gyermeke születése előtt, azonban ugyanennyi család, viszont mindössze csak egy típust próbált ki, melynél végig kitartottak.
Az online tarol a vásárlások során
A felmérés kitért arra is, hogy az anyukák milyen úton szerzik be a kisgyermekek számára a pelenkát. A jelen kutatásban résztvevők 88%-a számolt be arról, hogy rendszeresen vagy részben online szokta a terméket megvásárolni, de emellett a drogériák is népszerűek.
A netes vásárlásnál a házhozszállítás is sokat nyom a latba, a válaszadók harmad ezért is rendel online.
A tanulmány eredményei alapján elmondható, hogy az édesanyák 20%-a tudatosan csak az adott terméket keresi és rendeli meg egy webáruházban, viszont a kitöltök többsége arról számolt be, hogy időnként vagy gyakran szokott a webshopok további termékei között is böngészni, vásárolni.