“Szeretnénk továbbra is a maximális kiszolgálást biztosítani számotokra, ezért igyekszünk a jövőben is mindent megtenni annak érdekében, hogy a biztonságos bevásárlást lehetővé tegyük vásárlóink számára! Sajnos az egész Európát érintő pandémiás helyzet nagymértékben negatív módon befolyásolja egyes termékeink gyártóinak/szállítóinak teljesítési képességét, ezért nem minden esetben sikerül tartanunk a visszaigazolt szállítási határidőt. Ennek ellenére mindent megteszünk, hogy az online megrendelések esetében is a lehető legzökkenőmentesebb legyen a kiszolgálás” – közölte weboldalán a Mömax.
Hozzátették: a késedelmes árubeérkezések esetén továbbra is biztosítják az online megrendeléseknél az elállás lehetőségét a teljes vételár visszafizetésével.
Az IKEA háza táján is vannak gondok
A COVID-19 hatása miatt bizonyos ellátási problémák tapasztalhatók az IKEA-nál is, melyek befolyásolhatják a termékek elérhetőségét az áruházakban és online egyaránt. Javasolják: az áruházba történő látogatás vagy online vásárlás előtt ellenőrizzük online vagy az IKEA applikáción keresztül a keresett termék elérhetőségét.