A prémiumkártyás ügyfelek már eddig is többféle kényelmi szolgáltatást vehettek igénybe, most azonban még ezt is megfejelte a cég.
A kibocsátott Mastercard prémium kártyák tulajdonosai számára újabb szolgáltatások válnak elérhetővé, ezúttal az online vásárláshoz kapcsolódóan – írja a Napi.hu.
A Platinum betéti- és hitelkártya, a World Elite betéti- és hitelkártya, valamint az Üzleti vagy Vállalati prémium betéti- és hitelkártya birtokosai díjmentes biztosítást vehetnek igénybe.
Az online vásárláshoz kötődő biztosítási csomag hármas extra védelemmel szolgál:
- kiterjesztett garancia keretében a Mastercard prémium bankkártyával kifizetett háztartási vagy elektronikai készülék minimum 2 éves gyári jótállását a Mastercard biztosító partnere plusz egy évvel megtoldja.
- legjobb ár garancia: ha a vásárlást követő 30 napon belül ugyanazt a terméket olcsóbban megtalálja a vásárló egy másik webáruházban, a két ár közötti különbözetet a biztosító visszatéríti
- termékbiztosítás: a vásárlást követő 30 napon belül lopás vagy a lakóhelyen véletlenül történt sérülés esetén a biztosító fedezi a termék javításának vagy cseréjének költségeit, vagy visszautalja a termék eredeti árát a kártya birtokosának – ezt a szolgáltatást a Mastercard partnerén, az AXA biztosítón keresztül nyújtja a kártyabirtokosoknak.