A Spotify egy új, 0,99 dolláros előfizetési lehetőséggel kísérletezik, amely ösztönözheti az ingyenes felhasználókat a következő szintre lépésre – de azért nem lesz annyira reklámmentes, mint a borsos árú Premium. A cég szóvivője is megerősítette a hírt a The Hollywood Reporternek. Az alapszintű felhasználók csak véletlenszerű zenét játszhatnak, és óránként hat ingyenes átugrást kapnak, azonban a Spotify Plus, ahogyan a tesztelés alatt lévő előfizetési lehetőségét hívják, korlátlan átugrást és számválasztási lehetőséget adna számukra – írja a Designtaxi.
A reklámok ugyanakkor továbbra is megjelennek a számok között, mint az ingyenes verzióban.
A Hollywood Reporter szerint az opciót a felhasználók egy kis csoportjával próbálják ki “különböző árakon”, a bevezetés viszont még nem biztos. “Mindig azon dolgozunk, hogy javítsuk a Spotify élményét, és rendszeresen teszteket végzünk döntéseink megalapozása érdekében … Egyes tesztek végül utat nyitnak az új ajánlatoknak vagy fejlesztéseknek, míg mások csak tanulságokkal szolgálhatnak” – tudatta a cég.
Vajon tényleg megéri egy új csomag némi extráért az ingyeneshez képest?