Frissítette az Alza a vásárlási applikációját, így ha valaki például a megvett áruért a Róbert Károly körúti bemutatóterembe menne, mostantól már a rendelés átvétele gombra kattintás előtt olyan információk birtokába juthat, amellyel egyebek közt megtekintheti mennyi ideig tart az áru összekészítésének teljes folyamata, valamint nyomon követheti a hátralévő időt a visszaszámláló segítségével.
Gyorsabban, gördülékenyebben
Ettől azt remélik, jelentősen mérséklődik a sorban állás és a fiókban töltött idő. Valamint az ügyfelek által át nem vett áruk mennyisége is minimálisabbá válhat. A vállalat célja ezzel a gördülékenyebb és biztonságosabb átvételi folyamat kiépítése.
Az Alza Magyarország egyik legforgalmasabb webáruháza, appjuk a magyar vásárlók körében a három legkedveltebb e-kereskedelmi applikációja közé tartozik a GKI Digital felmérése szerint.
“Folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára a lehető legkényelmesebbé és legegyszerűbbé tegyük a mobileszközökről történő vásárlást. Csak tavaly a vásárlók kétharmada mobileszközökről látogatta meg webáruházunkat” – jelezte Vladimír Dědek, az Alza.hu web- és mobilfejlesztési igazgatója. “A világjárvány idején az alkalmazásunk több mint félmillió új letöltést regisztrált, és az érdeklődés idén is növekszik iránta. Ügyfeleink értékelik a rendelések könnyű és gyors átvételét az Alza fiókokban” – tette hozzá.
Most készült el frissítés, de már újabb ötletek jöhetnek
Ha például tudja a vásárló, hogy öt perc alatt az üzletbe ér, a rendelés előkészítése pedig tíz percig tart, akkor az alkalmazásban elindíthatja az átvételi folyamatot már akkor, mielőtt megérkezne. Ezzel mindenki jól jár, hiszen nincsenek üresjáratok, illetve jelentősen csökkenthető a várakozási idő.
De az Alza már most a funkció továbbfejlesztését tervezi, így a közeljövőben várható a megrendelés adott parkolóhelyre történő szállítása, vagy a megrendelések átvétele másik regisztrált ügyfél által.
(via)