Az áruházlánc egy körlevélben hívta fel a figyelmet arra, hogy június 1-től milyen új változások léptek életbe a Tesco Online kiszállításban.
A bejelentés mellett arra is kitértek, hogy méltányolják, ha a vásárló online fizeti ki rendelését – ezzel segítheti csökkenteni a személyes érintkezések számát és még biztonságosabban vásárolhat. Hozzátették: az online fizetés kényelmes, gyors és biztonságos és csak a rendelés átvétele után terhelik meg kártyát.
Fontos információk karanténban lévő vásárlóknak
Szeretnének a lehető legbiztonságosabban házhoz szállítani: hogy megóvják a kiszállító és a megrendelő egészségét, a következő kérésekkel fordultak az érintettekhez:
- Jelezzék a rendelése során, hogy karanténban vannak.
- Csak online fizetési módot tudnak elfogadni onlire rendelések alkalmával. Kiszállítónál történő fizetést sajnos nem tudnak elfogadni. Amennyiben a megrendelő karanténban van és az ajtónál történő fizetést választja, előfordulhat, hogy sajnos törölniük kell a rendelését.
- A kiszállító telefonon fogja keresni a megrendelőt, hogy egyeztethessenek az átvétel helyéről és idejéről. Így szeretnék biztonságosan kiszállítani a rendelt termékeket. A hívás során is jelezze, ha karanténban van.
A rendeléseket bevásárlótáskában szállítják ki; arra kérik a vásárlót, hogy az átadásnál viseljen maszkot. A korlátozások a 2021. 06. 01-én vagy azt követően leadott rendelésekre érvényesek.