Először kínál vásárlóinak a Lidl Magyarország olyan saját márkás cipőt, melynek felső textilrésze 100%-ban újrahasznosított PET-palackokból készült, új életet adva ezáltal a régi műanyagoknak.
Az új termékek különlegessége, hogy ennek az újrahasznosított műanyagnak a 25%-át olyan hulladékok, régi műanyagpalackok képzik, melyeket Ázsia tengerparti régióiban, strandokon, szigeteken és a part menti területeken gyűjtöttek össze – tudatta a boltlánc.
Eközben nemrég visszatért a svájci boltokba a Lidl ikonikus cipője a hozzá passzoló zoknival limitált mennyiségben, miközben az Aldi saját márkás ruházati termékeket dobott piacra. A boltlánc Aldimania néven sport- és szabadidő-ruházatot árul, többek között Aldi logóval ellátott kapucnis pulóverekkel, zoknikkal és pólókkal találkozhatnak a vásárlók a brit üzletekben április 29-től.