15 új áruházat nyitna itthon a Jysk, tárt karokkal várják az új üzletvezetőket
Miután a JYSK elérte a jelentős mérföldkövet és 3000 üzlettel rendelkezik világszerte, ki is tűzte a következő célt: 5000 üzlet összesen. Emiatt elég sok új áruházvezető kollégára lesz szükségük hamarosan. Nagyszabású Employer Branding kampány is támogatja azt a törekvést, hogy a JYSK megtalálja a jövő üzletvezetőit.
“Februárban egy jelentős mérföldkőhöz érkeztünk, 3000 üzletünk van már világszerte. Megünnepelve ezt és felállítva a következő célt, ami 5000 áruház világszinten, a JYSK kihirdette az eddigi legnagyobb Employer Branding kampányát. Magyarországon is keressük a tehetségeket és az új kollegákat. Jelenleg 85 áruházunk van a JYSK-nél és a cél, hogy 100 üzletünk legyen összesen” – közölték.
A kampány belső és külső média felületeken is látható lesz, például: LinkedIn, Facebook, Instagram és YouTube hirdetések, online tesztek és videók. Mind kapcsolatban van a fő mottóval: “Szeretnél 3000 áruházvezetőnk egyike lenni?”.
“A kampány célja, hogy tehetséges és potenciális Üzletvezető és Üzletvezető Gyakornok jelölteket szólítsunk meg, akiknek így lehetőségük van minél több információhoz jutni a JYSK-el és a tehetséggondozó programjainkkal kapcsolatban. Így szeretnénk fejleszteni a szervezetet, ahogy egyik jeligénk is hirdeti: Erős csapat, nagyfokú bevonás!” – nyilatkozott Nyeste Ági, aki HR vezető a JYSK-nél.
Részletes kérdőív az üzletvezetők között
Kik a legjobb kiinduló pontok, ha meg akarjuk tudni, hogy ki a legmegfelelőbb jelölt az adott pozícióra? Természetesen azok, akik már nagyszerűen teljesítenek a meglévő pozíciókban. Ez volt a mögöttes gondolat a JYSK-nél 2020 őszén, amikor egy nemzetközi kérdőívet küldtek ki a meglévő közel 3000 áruházvezető között. Magyarországon 84 üzletvezető töltötte ki a kérdéssort. A felmérés segített a JYSK-nek jobban megérteni, hogy pontosan milyen személyiségjegyekkel és hobbikkal rendelkezik egy üzletvezető, aki sikeresen dolgozik a JYSK-nél.
“A JYSK-nél egy üzletvezető úgy tekint az áruházára, mintha az sajátja lenne. Szerencsésnek érzem magam, mert olyan üzletvezető kollegákkal dolgozom, akik bármikor készen állnak arra, hogy a felelősségi körüket kihasználva, a csapattal együtt érjük el a JYSK által kitűzött célokat. – nyilatkozott Nyeste Ági, aki HR vezető a JYSK-nél.
Tények az Üzletvezetőkkel kapcsolatban
- Ösztönös vezető – eredményorientált, pozitív, döntésképes, meggyőző és képes kockázatot vállalni.
- Az Üzletvezetők átlagosan 29 évesek és 14 évnyi tanulmány után kezdenek el a JYSK-nél dolgozni.
- Áruházvezetőink 90 %-a sportosan él, vagy aktívan sportol.
- 86 %-a szereti a gasztronómiát
- Üzletvezetőink 63 %-a kapcsolatban él.
- 93 %-a érdeklődik a lakberendezés iránt