Kiemelkedően sok fejlesztés várható a tejtermék, a pékáru, valamint az egyebek mellett szendvicseket és salátákat kínáló kényelmi árucsoportokban – közölte a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hétfőn az MTI-vel.
Az áruházlánc jelenleg 31 termékcsoportban 3600-nál több saját márkás árut forgalmaz, amelynek mintegy fele élelmiszer.
Maczelka Márk, a Spar Magyarország kommunikációs vezetője a közleményben hangsúlyozta, a vállalat üzletpolitikájának egyik meghatározó eleme, hogy minél több termék származzon hazai, akár családi vállalkozásoktól, előállítóktól, gazdáktól és termelőktől.
Folyamatosan fejlesztik saját márkás termékkínálatukat, a mennyiségi növekedésen túl ezen a területen is kiemelten fontos szempont a hazai alapanyagok minél nagyobb arányban történő felhasználása.
A Spar Magyarország 738,9 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, ez 8,7 százalékos növekedés az előző évhez képest. A társaság 588 üzletet működtetett tavaly év végén, 34 Interspar hipermarketet, 347 szupermarketet és 207 franchise üzletet. A foglalkoztatottak száma meghaladta a 14 ezret, így tavaly év végén ötszázzal többen dolgoztak a cégnél 2019-hez képest.