Ami nekünk a Pilóta keksz, az az amerikaiaknak az Oreo. Csak az Oreo körül „kissé” nagyobb a hype, évente 25 milliárdot adnak el belőle, ez azt jelenti, hogy másodpercenként 800 darab fogy.
A két sötétbarna, kakaós keksz közé töltött vaníliás krémes édességet 1912-ben kezdték gyártani, és nagyon hamar népszerű lett. A receptet le is védették, a legenda szerint március 6-án, azóta pedig ez a nemzetközi Oreo-nap, merthogy ilyen is van (de gyakorlatilag egy későbbi napon kapott szabadalmat).
Akkora rajongótábora van az Oreónak, hogy természetesen sok más édességgel is házasították, kapható például Oreós Milka vagy a McDonald’sban Oreós McFlurry.
És persze az alapízen kívül megjelentek a különböző módon ízesített változatok is, melyek most már az egyre elvadultabb irányba haladnak.
Például az epres, fahéjas csigás, brownie-s, mályvacukros, mogyoróvajas, mentholos egész kommersznek tűnhet a pattogatott kukoricás változat mellett, melyet megjelenése előtt az Instagramon szivárogtatott ki egy jól értesült felhasználó. Arról számolt be posztjában, hogy az elsők között kóstolhatta meg ezt az újdonságot egy vakteszten és csupán az ízek alapján azt hitte, hogy ananászos ízesítésűt vett a szájába.
A kép alapján limitált kiadású Oreoban a popcornos krém aranyszínű kekszek közé lesz töltve.
Forrás: Bestproducts
Címlapfotó: Instagram