1999 óta használja a Burger King a kék, piros és narancssárga logóját, ám a márkafejlődésre való tekintettel most egy hangyányit váltottak. Az új egyfajta utánzata annak a logónak, amit az 1969-es alapítástól 1999-ig használtnak. A betűtípus a “Flame”, azaz a láng nevet kapta, amit az ételek formája ihletett – lekerekített és merész -, a logó színei is az igazi és finom ennivalókat szimbolizálják – írja a CNN.
A Burger King a koronavírus miatt jelentősen átalakult a tengerentúlon, még több drive-through-t, fizető- és kiszolgálóablakot alakítottak ki, fokozatosan pedig az új arculati elem is elterjed – kezdetben reklámokban és csomagoláson lehet majd találkozni vele. Hogy a világszerte lévő 19 ezer üzlet mikor esik át ráncfelvarráson, az viszont a jövő zenéje.
out with the old, in with a new classic #NewProfilePicpic.twitter.com/y2eRT9qqO6
— Burger King (@BurgerKing) January 7, 2021