A WizzAir megint otthagyta a Budapestre tartó utasokat Párizsban, ráadásul megfelelő tájékoztatás nélkül – írja a Blikk.
A fapados ugyan óránként küldött sms-eket arról, hogy újabb órát csúszik a gép, de ekkor már rég tudható volt, hogy a járat soha nem fog elindulni – olvasható a lapban.
Az egyik magyar utas arról számolt be a Blikknek, hogy a péntek esti, nyolcórás WizzAir-járattal kellett volna hazarepülnie, de csak 22:07-kor kapott üzenetet arról, hogy törölve lett a gépe.
Az üzenetben az is szerepelt, hogy lehet átfoglalni, vagy töröltetni az utat és akkor jár 120 százalékos visszatérítés. Csakhogy az applikációban se átfoglalni, se törölni nem lehet, mivel a becsekkolás már megtörtént. Csak olyan járatoknál engedi a törlést, amik még időben előttünk állnak – mesélte a lapnak a doktornő.
Az utasok beszámolóiból az is kiderült, hogy mivel a fapados nem biztosított számukra szállást, aki nem tudta más módon megoldani, annak a reptéren kellett töltenie az éjszakát.
A történtekre válaszul a WizzAir közleményt juttatott el a Blikkhez. Ebből kiderül, hogy a légitársaság azért halmozott fel késéseket, mert a légiirányítás munkaerőhiánnyal küzd. Ígérik, megtérítik az utasok kárát, és a tegnap este az Orly-n történtek tisztázására vizsgálatot is indítanak.
Legutóbb májusban, ugyanúgy az Orlyn hagyott 200 utast a WizzAir, főként magyarokat. Akkor sem a légitársaság, hanem a franciák intéztek szállást az utasoknak.