Wizz Air: Legalább 3 órával a tervezett indulás előtt érkezzenek meg a repülőtérre az utasok!
Fennakadásokról számoltak be a Wizz Air utasai a légitársaság internetes felületeinek használatakor, derült ki a légitársaság szerkesztőségünk részére megküldött közleményéből. Jelenleg a foglalási rendszer és a beszállókártyák kiadása sem működik a honlapon.
A leállás miatt ingyenes a reptéri check-in
“A Wizz Air, a többi légitársasághoz hasonlóan, rendkívüli technikai kihívással találta magát szemben nemzetközi informatikai partnere rendszerének leállását követően” – írja a légitársaság közleményében. “Az informatikai rendszer kiesése miatt előfordulhat, hogy a Wizz Air utasai fennakadásokat tapasztalhatnak a légitársaság nemzetközi hálózatán, a weboldal és a mobilalkalmazás elérhetősége átmenetileg szünetelhet.“
Jelenleg az alábbi internetes szolgáltatások nem elérhetők a Wizz Air rendszerében: a Wizz Air weboldala és mobilalkalmazása, a foglalási rendszer, az online utasfelvétel és a beszállókártya kiadása és kapcsolattartó/ügyfélszolgálati központok, új foglalások és meglévő foglalások módosítása
– derül ki a légitársaság közleményéből.
Az üzemszünet ideje alatt minden utas számára ingyenessé teszi a reptéri utasfelvételt a Wizz Air. A légitársaság emellett azt tanácsolja utasainak, hogy legalább 3 órával a tervezett indulás előtt érkezzenek meg a repülőtérre, hogy elegendő idő álljon rendelkezésre az utasfelvétel és a biztonsági ellenőrzés elvégzésére, valamint a repülőtéri egészségügyi és biztonsági intézkedésekre, amennyiben ez szükséges.
“Köszönjük utasaink megértését és együttműködését a globális informatikai üzemszünettel kapcsolatban” – zárja közleményét a légitársaság. “A Wizz Air továbbra is mindent megtesz annak érdekében, hogy utasait a lehető legkevesebb fennakadás érje utazásuk során.”