A 2023 októberében végzett felmérésben 10775 járatról nyilatkoztak a britek – írja a hvg.hu. Egyebek közt az ügyfélszolgálatot, az ár-érték arányt, az üléskényelmet, valamint az ételeket és italokat minősítették.
A Wich? által indított felmérésben a magyar fapados légitársaságot leginkább a késések és a rossznak tartott ügyfélszolgálat miatt érte a legtöbb kritika. Az öt csillagból mindössze egyet sikerült begyűjtenie ebben a tárgykörben.
Ugyanakkor a többi kategóriában – beleértve az ár-érték arányt – sem sikerült két csillagnál többet kapnia a cégnek.
A magyar háttérrel rendelkező légitársaság azonban vitatja a megállapításokat, úgy vélik a felmérés módszertana “félrevezető”, a mintacsoport eredményei kevésbé “reprezentatívak” a cég ügyfélkörét figyelembevéve.
Wizz Air UK ügyvezető igazgatója, Marion Geoffroy kifejtette: a teljes hálózatukon ügyfelekhez kapcsolódó felméréseket végeznek, és ezekből az derül ki szerinte, hogy az utasok százezrei elégedettek az általuk nyújtott szolgáltatásokkal. Az ügyfél-elégedettséggel kapcsolatban pedig megjegyezte, hogy az évről évre javul, és lényegesen magasabb, mint ahogyan a jelentés sugallja.