Kedd este a Magyar Közlönyben megjelent a kormányhatározat: a kormány elfogadta az Európai Unióval közösen kidolgozott Budapesti Agglomerációs Vasúti Stratégiát (BAVS).
Fürjes Balázs saját közösségi oldalán számolt be arról, hogy a kormány által most elfogadott stratégia óriási lendületet fog adni Budapest és környékének vasútfejlesztés szempontjából.
A döntés alapján a következő két évtized nemzeti kormányai újabb 3 ezer milliárd forintot (plusz HÉV-fejlesztésre további ezer milliárdot) fordítanak majd Budapest és a várostérség közlekedésének fokozott fejlesztésére, döntően EU-s forrásokból.
A következő célok valósulnak meg többek között:
- megépül Kelenföldet, a Délit és a Nyugati pályaudvart összekötő vasúti alagút
- folyamatosan megújítják a vasútállomásokat
- sokkal nagyobb kapacitású átmenő rendszerű pályaudvarokat hoznak létre a jelenlegi fejpályaudvarok helyett
- legalább 3 metróvonal átszállás nélkül lesz elérhető
- megvalósul az integrált tarifaközösség, vagyis egy jeggyel vagy bérlettel bárhova el lehet majd jutni
- folytatódik a korszerű járművek beszerzése
A címlapon fut
5 dolog, amit nem tudtál a világ legnagyobb óriáskerekéről
Az Ain Dubai-nak, vagyis Dubaj Szemének nevezett kerék a Bluewaters-szigeten található Dubajban.
0 seconds of 47 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
Next Up
Tejeket teszteltünk, megéri-e a drágábbat venni
04:26