A járványügyi korlátozások miatti közel 7 hónapos kényszerű üzemszünet után június 3-tól ismét járnak a vonatok a Széchenyihegy és Hűvösvölgy közötti közel 12 kilométeres kisvasúton. Nyáron a vonatok munkanapokon óránként, hétvégén 40-50 percenként indulnak a végállomásokról, hogy kiszolgálják a budai hegyek kirándulóforgalmát. Előre meghirdetett napokon forgalomba áll hazánk legöregebb C50-es kismozdonya is, mely nosztalgiavonatokkal közlekedik majd. A vonaton történő utazás során és az állomások zárt utasforgalmi helyiségeiben – a 6 éven aluliak kivételével – kötelező az orr és a száj eltakarása maszkkal.
A november óta tartó forgalomszünetelés alatt több helyen karbantartási munkálatokat végeztek, így például a széchenyihegyi végállomás és Hárshegy állomás egyik váltóját átépítették, valamint 200 méteres szakaszon kicserélték a síneket Virágvölgy és Csillebérc között.
Virágvölgy állomáson egykori úttörő- és gyermekvasutasok lelkes munkájának köszönhetően az állomásépület váróterme ismét megnyílt a parkerdő felől, így az utasok a 200 méterre lévő normafai Anna-réten található nagyjátszótérről érkezve az eredeti bejáraton át tudják megközelíteni a pénztárt és a peront – tudatta a MÁV.
Normafa megállóhelyen a tavaly felújított peronra most új padok és hulladékgyűjtők kerültek. A nagyforgalmú széchenyihegyi végállomáson a peronok új murvaburkolatot kaptak, és az állomást övező zöldterületeket is rendezték. A gyermekvasutasok hűvösvölgyi Otthonépületének tantermeit és helyiségeit is felújították a Gyermekvasút felnőtt dolgozói, hogy megszépült környezetben fogadhassák a visszatérő kisvasutasokat. 2021-ben elkezdődhet Csillebérc (egykori nevén Úttörőváros) állomás rekonstrukciója, melynek keretében a már műszaki emléknek számító VES típusú biztosítóberendezés teljes felújítását is elvégzik.