A hongkongi székhelyű Shangri-La szállodacsoport 2021. január 1-jétől négy szingapúri helyszínen valósította meg az új rendszert, melynek keretei közt automatikusan hozzáadódik egy biztosítás minden foglaláshoz, amelyet a Shangri-La csatornákon keresztül végeznek 2021. január és június 30. közötti tartózkodásra, amennyiben az megfelel a szingapúri kormány utazási irányelveinek. A biztosítás fedezi azok orvosi költségeit, akik a tartózkodásuk alatt megfertőződnek a koronavírussal.
Ellátásra és repjegyre is használható
Az egyes vendégek biztosítására elkülönített teljes összeg 250 000 SGD, ami nagyjából 155 000 euró. Ezt sok mindenre fel lehet használni, többek között: szállásra (például egy külön szoba elszigetelésére) vagy az útiköltségek fedezésére (ha vannak olyan járatok, amelyeket karantén miatt át kell ütemezni) – írja a Lonely Planet.
“Minden tevékenységünk során mindig az ügyfél-központúságot tartjuk fenn, a jólét és a biztonság a legfontosabb prioritás” – mondta a Shangri-La délkelet-ázsiai és ausztráliai regionális vezérigazgatója, Chan Kong Leong, hozzátéve: “Az orvosi ellátás megszervezése külön díj nélkül a szingapúri vendégeink számára még egy újabb bizonyítéka annak a meleg fogadtatásnak, amelyet a vendégeknek nyújtunk.”