A Time Out utazási magazin által életre hívott Time Out Market egy olyan egyedülálló gasztronómiai és kulturális központhálózat, amelynek célja, hogy egyetlen helyen mutassa be a város legkiemelkedőbb séfjeit, éttermeit és bárjait, miközben különleges, közösségi élményt is nyújt. Az első Time Out Market 2014-ben nyílt Lisszabonban, és azonnal nagy sikert aratott, ami feltehetően annak is volt köszönhető, hogy a biztosított termékek és szolgáltatások szigorú válogatáson estek át, számol be a Turizmus Online.
A legjobb ízek egy helyen
A gasztropiac koncepciójának lényege a helyi legmagasabb szintű ízélmények egy tető alá gyűjtése, ahol
az éttermek mellett a legjobb borászatok, bárok és sörfőzdék termékei is felvonulnak,
így a látogatók akár haza is vihetik magukkal a gasztroélményeket.
A Time Out Market emellett kulturális programoknak is helyt ad, legyen szó élőzenéről, művészeti kiállításról vagy más szórakoztató programról. A hírek szerint Budapesten, a Corvin Áruház ikonikus falai között nyílik meg az első hazai központ – hála az ezt megvalósító testvérpárnak, Balogh Olivérnek és Viktornak. A Time Out Market Budapest 2025 második felében nyílik meg, az éttermek listája pedig egyelőre még nem nyilvános.