Egy darab poggyászt sem pakoltak fel a repülőre, hiába vártak csomagjaira az utasok
Több mint két órán keresztül várták a Zürichből Bilbaóba érkező utasok, hogy megérkezzenek csomagjaik a reptéri futószalagra. Az Euronews értesülése szerint a hosszasan várakozó és türelmetlen utasok hiába kérdezték a Swiss Air személyzetét, nem árulták el, miért nem kapják meg poggyászukat.
Az utasokat végül a spanyol Iberia légitársaság munkatársai értesítették arról, hogy
minden holmijukat Zürichben hagyták.
Ezzel több embernek is tönkretették a nyaralását, hiszen egyetlen ruha sem volt náluk. Egy olyan csoport is a fedélzeten ült, akik siklóernyőzni érkeztek a spanyol városba, de mivel az ő felszerelésük sem érkezett meg, nem tudtak hobbijuknak hódolni.
Nem volt személyzet, ezért maradtak Zürichben a poggyászok
A légitársaság szóvivője, Kavin Ampalam az esetet azzal magyarázta az AFP hírügynökségnek, hogy nem volt személyzet a reptéren, aki felpakolta volna a poggyászokat az induló járatra. A gép 1 óra 16 percet várakozott a zürichi repülőtéren, de mivel később sem volt senki, aki bepakolt volna, poggyász nélkül szálltak fel.
A szóvivő szerint ha nem indult volna el a járat, akkor nem tudták volna volna Bilbaóból Zürichbe visszaszállítani az utasokat, ugyanis a reptér 23 órakor bezár.
A légitársaság nem tudja, hogy értesítették-e az utasokat a felszállás előtt, hogy csomagjaikat nem szállítják el Bilbaóba. A kellemetlenségekért elnézést kérnek, az ügyben pedig vizsgálatot folytatnak.