Két nappal ezelőtt, január 3-án hétfőn, nem sokkal 18:30 után indult a manchesteri repülőtérről a fapados légitársaság egyik gépe, de nem érte el úti célját, mivel tűz ütött ki a fedélzetén.
Portugália egyik városa, Faro lett volna az úticélja a FR4052-es járatnak, azonban a kényszerleszállást kellett végrehajtania egy tűz miatt, mely a jelentések szerint a gép hátuljában ütött ki – írta a Liner.hu.
A landolás így a nyugat-franciaországi Brestben történt, ahol repülőtéren már tűzoltók, rendőrök és buszok várták a gépet.
Az utasok egy része a sikeres leszállás után azon is aggódhatott, hogy vajon a szigorú francia előírásoknak megfelelően, a 48 órás karantén is akadályozza-e a továbbjutásukat.
Később azonban átszállították őket egy másik repülőgépre, és már sikeresen folytathatták útjukat Faróba.
A címlapon fut
MOHU: ha nem működik a palackvisszaváltó automata, a boltos segít
"Hogy miért kellett ezt kitalálni?"; "miért nem vezették be előbb?"- A visszaváltási rendszernél kevés megosztóbb téma van a hétköznapokban, ahogy ez videónkból is kiderül. A vásárlók véleménye mellett a MOHU szóvivőjét és a CBA kommunikációs igazgatóját kérdeztük a betétdíjas rendszer jelenlegi helyzetéről.
0 seconds of 9 minutes, 30 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
Next Up
Vécépapírteszt: megéri a drágább tekercset venni?
09:41