Nem akarta megfizetni a táskája után járó felárat, terhesnek adta ki magát a Ryanair utasa
A legtöbb légitársaságnál vaskos pótdíjakat kell fizetnünk, ha nem előre kifizetett csomaggal jelenünk meg a reptéren. Az amerikai Grace Hale szokatlan módon oldotta meg a problémát: neszeszerét és egy-két ruhadarabját kabátjába tűrte, hogy úgy tűnjön, mintha terhes lenne, mielőtt felszállt a Ryanair Londonból Edinburgh-ba tartó járatára. A trükköt később TikTokon osztotta meg a nagyvilággal, írja a New York Post.
Nem bukott le a bonyolult trükkel
A Ryanair légitársaság jelenleg 18 és 28 ezer forint közötti összeget kér, amennyiben extra poggyászokat szeretnénk felvinni a fedélzetre: ez akár olyan apró tárgyakra is vonatkozhat, mint egy vizespalack, ami nem fér bele a jegyár által tartalmazott kézitáskába.
Grace Hale számára azonban szóba sem jöhetett, hogy kifizeti ezt az összeget: pipereholmiját és néhány ruhadarabját a kabátja alá tűrte.
A nő emiatt úgy festett, mintha terhes lenne.
“Késésben voltunk, a járat pedig nagyon korán indult”, magyarázta. “A reptérre tartó vonaton kapkodva pakoltam, aztán rájöttem, hogy a pulóvereim és a sminkes táskám nem fog beférni.”
Gondoltam, úgy teszek, mintha terhes lennék. Mit szólnának hozzá?
Azonban a várandósság eljátszása nehezebb volt, mint amire Hale számított. “A vasútállomáson gyakoroltam: a sminkes táskát a felsőm alá tettem, és körbetekertem a kabátomat a derekamon, hogy semmi ne essen ki, mert az kínos lett volna”, magyarázta.
Watch on TikTok
Hale ezek után szerencsésen vette az akadályt, és
anélkül repült Londonból Edinburgh-ba, hogy a személyzet észrevette volna a csalást.
Nem ő az első utas, aki szokatlan módszerrel játssza ki a légitársaság szabályait: egy másik utazó a bőröndjébe nem férő ruhadarabjait a nadrágjába tömte. Mások a Wear to Fly márka által gyártott, 288 dollárba (105 ezer forintba) kerülő csempészkabátra esküsznek, amelybe állítólag egy hétnyi ruhát is beféreszthetünk, mivel 14 belső zsebbel rendelkezik. “A Ryanair utálja ezt a kabátot”, reklámozzák terméküket a cégvezetők a közösségi médiában.
Borítókép forrása: AFP