Kiemelték, a MÁV-Starthoz hasonlóan a Volánbusz is központosított elektronikus találttárgy-nyilvántartást vezetett be, a csoportszintű fejlesztésnek köszönhetően, 2022. május 2-ától közös adatbázisban kezelik a vonatokon és a buszokon, valamint az állomásokon talált tárgyakat.
Ismertetik, hogy a rögzítést követően az adatok egyből megjelennek a MÁVDIREKT rendszerében. Az utasok az éjjel-nappal hívható telefonszámok valamelyikén (+36 1 3 49 49 49, Telekom hálózatából +36 30 499 4999, Yettel hálózatából +36 20 499 4999, Vodafone hálózatából + 36 70 499 4999) érdeklődhetnek.
A közlemény szerint tavaly mintegy 7500 talált tárgyat adtak le a vasútársaságnál, és 5000-et a busztársaságnál. Előbbiek közül több mint 4000, utóbbiak közül pedig 3000 került vissza a tulajdonosához.
(MTI)