Az OTP Simple Pay fizetési szolgáltatása átmenetileg nem elérhető a MÁV online csatornáin keresztül, ezért a jegyvásárlás is ellehetetlenült – számol be a hírről az Index.
– Javasoljuk, hogy amennyiben későbbi utazáshoz váltana jegyet, akkor halassza későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegye meg a jegyét. A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül váltható menetjegy – írja közleményében a MÁV – “Amennyiben
a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail-értesítést a sikeres vásárlásról, akkor önnek nincs jegye.
Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet.”
A MÁV emlékeztet, hogy
a visszatérítések 48-72 órán belül megtörténnek azokban az esetekben, ha a pénz levonásra került, de a jegy nem érkezett meg.
Amennyiben mégsem, a vállalat arra kéri az utasokat, hogy írjanak e-mailt az informacio@mav-start.hu címre. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük, adja meg az alábbi információkat: e-mail-cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.