Az MTÜ keddi közleménye szerint a másfél hónapos kampány célja nem csupán a nyári főszezon forgalmának erősítése, hanem Magyarország belföldi turizmusának újraindítása a koronavírus-járvány okozta veszélyhelyzet után.
Az akcióhoz rengetegen csatlakoztak
A kampányhoz minden eddiginél több, csaknem 450 szálláshely, vendéglátóegység, fürdő, illetve más turisztikai szolgáltató és attrakció csatlakozott kedvezményes ajánlatokkal.
Ők “Visszajövünk!” elnevezéssel speciálisan a nyár eleji időszakra hozták létre a kedvezményeket, vagy többletszolgáltatásokat nyújtó ajánlataikat, amelyeket a csodasmagyarorszag.hu weboldalon gyűjt össze és népszerűsít az MTÜ.
Az ügynökség számára elsődleges szempont volt, hogy megmutassa, az erdők, vizek, kastélyok, múzeumok, szállodák és éttermek újra nyitva állnak, de még ennél is fontosabbak a turisztikai attrakciók, élmények mögött álló emberek, családok, akik a nehéz időszak után visszavárják a magyar utazókat.
A kapcsolódó kampányfilmet itt lehet elérni.