Világ
2024. december 09.
Itt a lista a világ legjobb és legrosszabb légitársaságairól
Az AirHelp összeállította a légitársaságok 2024-es rangsorát, így kiderült, melyik a világ 10 legjobbja, és melyik a 10 legrosszabb. A lista az utasvélemények, a járatok pontossága és a fedélzeti szolgáltatások alapján készült, hogy felhívja a figyelmet a teljesítménybeli különbségekre.
Melyik légitársaság késik a legtöbbet? Hol veszítik el leggyakrabban a poggyászokat? És vajon melyik kínálja a legjobb fedélzeti kiszolgálást? Ezekre a kérdésekre az AirHelp, az utasok kártalanításával és a járatok minősítésével foglalkozó szervezet igyekszik válaszolni, amely idén is közzétette a légitársaságok rangsorát.
Az értékelés során az utasok véleménye, az időben érkező járatok aránya, valamint a fedélzeti szolgáltatások és ételek minősége alapján állították össze a listát, amely a januártól októberig tartó időszak adatait dolgozza fel – írja a Portfolio.
2024 legjobb légitársaságai
legjobbak
Fotó megosztása:
legjobb-legitarsasag10
Fotó megosztása:
legjobb-legitarsasag9
Fotó megosztása:
legjobb-legitarsasag8
Fotó megosztása:
legjobb-legitarsasag7
Fotó megosztása:
legjobb-legitarsasag6
Fotó megosztása:
legjobb-legitarsasag5
Fotó megosztása:
legjobb-legitarsasag4
Fotó megosztása:
legjobb-legitarsasag3
Fotó megosztása:
legjobb-legitarsasag2
A korábban évek óta vezető Qatar Airways most a második helyre szorult.
Fotó megosztása:
legjobb-legitarsasag1
Az élre kerülő Brussels Airlines jelentősen javított a 12. helyhez képest.
Fotó megosztása:
2024 legrosszabb légitársaságai
legrosszabb
Fotó megosztása:
legrosszabb-legitarsasag1
Az idei rangsorban a legrosszabbul a tunéziai Tunisair áll. (A legrosszabb értékelést kapóval kezdve haladunk a listán.)
Fotó megosztása:
legrosszabb-legitarsasag2
Fotó megosztása:
legrosszabb-legitarsasag3
Fotó megosztása:
legrosszabb-legitarsasag4
Fotó megosztása:
legrosszabb-legitarsasag5
Fotó megosztása:
legrosszabb-legitarsasag6
Fotó megosztása:
legrosszabb-legitarsasag7
Fotó megosztása:
legrosszabb-legitarsasag8
Fotó megosztása:
legrosszabb-legitarsasag9
Fotó megosztása:
legrosszabb-legitarsasag10
Fotó megosztása:
Az AirHelp szempontjai
- Pontosság: a járatok indulási és érkezési adatai alapján.
- Utasvélemények: több mint 54 országból érkezett visszajelzés az ételek, a kényelem és a személyzet munkájáról.
- Ügyfélpanaszok kezelése: az elveszett poggyászok és járattörlések kapcsán nyújtott támogatás.
Az AirHelp célja a friss rangsorral, hogy felhívja a figyelmet a légitársaságok teljesítményére és ösztönözze őket a szolgáltatások javítására, arra, hogy folyamatosan figyeljenek az utasok visszajelzéseire.