„Már tavasszal lezárulhat a tömeges oltáskampány Izraelben, ahol az elsők között vezethetik be a gyakorlatban is az utazásokat lehetővé tevő „zöld útlevelet” – ennek megfelelően aktívan folytatódik a B2B kapcsolatok építése is a piacon, hogy amint az országhatárok megnyílnak, minden lehetőség és információ adott legyen az izraeli tour operátorok, és rajtuk keresztül a turisták számára a magyarországi látogatásra” – hangsúlyozta Horváth-Ibolya Dalma, az MTÜ Izraelért felelős piacszakértője. Hogy ezt elősegítsék, december óta több B2B turisztikai médiában is megjelentek Magyarországról szóló tematikus tartalmak – írja a közleményében az MTÜ, melyben felsorolták ezeket a forrásokat.
Azt is hozzátették: 2021-ben az izraeli piac továbbra is kiemelt fontosságú szerepet tölt be a Magyar Turisztikai Ügynökség számára.
Számos aktivitással törekszenek arra, hogy a világjárványt követően Magyarország továbbra is vonzó turisztikai desztináció legyen az izraeli partnerek és turisták számára. Az idei évben folytatják a folyamatos piaci jelenlét fenntartását online sales call-ok, tematikus hírlevelek, valamint edukációs szemináriumok segítségével, amelyek során a legnagyobb izraeli utazási irodák értékesítőit tájékoztatják Magyarország kiemelt attrakcióiról, újdonságairól és egyedi termékeiről, útvonalairól.
Az oltások gyors ütemezésnek köszönhetően a tervek szerint március végéig minden 16 év feletti izraeli lakost beoltanak és amennyiben feltétele lesz az átoltottság az utazásnak, akkor várhatóan Izrael lesz az egyik első ország, ahol újraindulhat a turizmus és a külföldi utazás.