Jet Airways egykor India legnagyobb magánkézben lévő légitársasága volt, 120 repülőgépből álló flottával Londonba, Dubajba, az Egyesült Államokba is közlekedett, ám az állami Air India és a fapadosok megjelenése után már nem tudott versenyezni az alacsonyra lenyomott jegyárakkal. 2018-ban jelentősen megromlott a légitársaság anyagi helyzete, mígnem plusz tőkebevonás hiányában hiteleket vett fel, eközben a flotta folyamatosan csökkent. 2019-re becsődölt, 1,2 milliárd USA-dolláros adósságot maga mögött hagyva.
Nagy nehezen eladták a vagyonelemeket, találtak új befektetőt, a járványhelyzet azonban hátráltatta az újraindulást. Jelenleg egy londoni székhelyű befektetési alap, a Kalrock Capital, valamint az Egyesült Arab Emírségekben tevékenykedő üzletember, Murari Lal Jalan áll a cég mögött, jelenlegi terveik szerint 2022 első negyedévében szállhat fel az első, belföldi járat, a nemzetköziek fél évvel később indulhatnak el a befektetők szerint. Egyelőre 150 embert vettek fel különböző pozíciókba, jövő év végig még nagyjából ezer ember toborzására lesz szükség, hogy a társaság működőképes legyen. A reorganizációs tervet a helyi bíróság már jóváhagyta – írja az AIRportal.