A napokban hivatalosan is átvágták a szalagot az 1. utasmóló új üzleteinek bejáratánál, ünnepélyesen megnyitva és átadva ezzel az utasoknak a Relay és Heinemann Duty Free üzleteket, valamint a Cafe Frei kávézóját. A móló 11 500 négyzetméteres utasforgalmi területén az induló és érkező utasok kényelmét 2500 ülőhely, nagyszámú vizesblokk és ivókutak mellett három, már meglévő bérlő egy-egy újabb kereskedelmi egysége biztosítja, tovább emelve ezzel a repülőtéri kínálat színvonalát. Az új boltokban nem csak az induló, hanem a schengeni övezetből az 1. mólóra érkező utasoknak is van lehetőségük vásárolni terminálról kivezető útjuk során.
Indulók és érkezők is betérhetnek
A Lapker Zrt. által üzemeltetett hat repülőtéri Relay üzletben napilapok, magazinok és könyvek széles választéka fogadja az utasokat. A Heinemann is hat üzlettel van jelen a budapesti repülőtéren, így a SkyCourt, a 2A és a 2B Terminál mellett most már az 1. utasmólón található Duty Free üzletben is elérhetővé váltak a prémium minőségű delikátesz termékek, kozmetikai cikkek, kiegészítők és játékok az utazóközönség számára.
A Cafe Frei által kínált minőségi kávékon keresztül az utasok a világ bármely tájára eljuthatnak, még mielőtt repülőre szállnának, hiszen mind az öt kontinens különleges kávékultúrája megtalálható a kínálatukban.
A kávékülönlegességek mellett teák, desszertek és szendvicsek széles választéka várja a vásárlókat.
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren az 1. utasmólón nem csak az induló, hanem a schengeni övezetből érkező utasok is vásárolhatnak, így a Relay, a Heinemann Duty Free és a Cafe Frei termékeiről a terminálról kivezető úton sem kell lemondaniuk – tudatta a Budapest Airport.