Az MTI számolt be róla, hogy a Love The Philippines, vagyis Szeresd a Fülöp-szigeteket című idegenforgalmi reklámkampányhoz készített videójában több, egyáltalán nem az országban forgatott anyag is feltűnik. A körülbelül másfél perces videós anyagban
feltűnik egy svájci repülőtér leszállópályája, az Egyesült Arab Emírségek homokdűnéi, indonéziai teraszos rizsföldek,
ugró delfinek ismeretlen helyen és thaiföldi halászok is.
A fülöp-szigeteki idegenforgalmi hivatal közölte, hogy egyetért azokkal, akik csalódásuknak és felháborodásuknak adtak hangot a nem autentikus képek felhasználása miatt, és felbontotta a szerződését a DDB Philippines reklámcéggel. A cég vasárnap közleményben kért bocsánatot az archív felvételek mástól való átvételéért, és
arra hivatkozott, hogy a videóval egy bizonyos hangulatot igyekezett megragadni.
Egyúttal hangsúlyozta, hogy a videót saját költségén forgatta, és ahhoz nem használt fel közpénzt.
(Forrás: MTI)