Ferihegyen kellett éjszakáznia több utasnak, mert nem kapták meg a csomagjaikat
A 24.hu információ szerint vasárnap min tegy 150-200 Budapestre érkező utas volt kénytelen a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér teljesen üres épületében éjszakázni, mert nem kapták meg a repülőkre feladott csomagjaikat.
A járatok vasárnap késő este érkeztek, az utasok órákat vártak a csomagjaikra. A bőröndöket végül csak másnap a reggeli személyzet pakolta ki, ugyanis az éjszaka dolgozók korábban hazamentek, így nem volt, aki elvégezze a munkát.
Az egyik érintett gép egy fapados cég Tel Aviv-Budapest-járata volt, aminek egyik utasa arról számolt be a 24.hu-nak, hogy
órákon át nem kaptak megfelelő tájékoztatást, a földi kiszolgáló cég pultja zárva volt, a kifüggesztett telefonszámot pedig nem vette fel senki.
Hozzátette, hogy gyerekes családok is a reptéren ragadtak ellátás nélkül, vizet is csak a mosdókból tudtak szerezni.
A Budapest Airport a lap megkeresésére elmondta, hogy hétfőn kivizsgálta az esetet, Európa más repterein lévő fennakadásokra, és az ezek miatt kialakult késésekre hivatkoztak. Azt írták, nyolc járat érkezése egy időre csúszott, ebből öt több mint egy órát késett. Válaszukban az áll:
A kialakult helyzet nagy nyomás alá helyezte a földi kiszolgálásban részt vevő csapatot, így a járatok kiszolgálását sajnos nem sikerült a szokásos időn belül lebonyolítani. A helyzet kapcsán az érintett földi kiszolgáló vállalat felülvizsgálja repülőtéri folyamatait a hasonló, a repülőtér üzemeltető számára elfogadhatatlan helyzetek elkerülése érdekében.
A szóban forgó légitársaság budapesti földi kiszolgálását egyébként a Menzies Aviation Hungary Kft. látja el.