Sok minden hiányzott az elmúlt hónapokból, az éttermeknek pedig fájóan hiányoznak a vendégek. Ezért a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) most őket segíti új kampányával, melyben azt üzeni: ha kitartunk kedvenc helyeink mellett és a házhoz szállítást választjuk, lehetőségeinkhez mérten mi is hozzájárulhatunk az egész magyar gasztronómiai szektor boldogulásához. Az éttermek ugyanis, bár vendégeket most nem fogadhatnak, továbbra is várják a rendeléseket, jobban, mint valaha, hogy aztán a járvány elmúltával újra találkozhassunk.
Az MTÜ már a tavaszi első hullám idején is folytatott kampányt annak érdekében, hogy a nehéz helyzetbe került vendéglátóipart segítse, majd novemberben, a második hullám alatt újra az egyik kiemelt üzenet volt az, hogy segítsük a rendelésekkel az éttermeket. A december 28-án indult új kampány is erre buzdít, a most elkészült kisfilmmel pedig az online felületeken, közösségi médiában és a televíziók képernyőjén is találkozhatnak a nézők a kampánnyal, a tervek szerint egészen január végéig.
Mutassuk meg újra, hogy vigyázni egymásra sokféleképpen lehet: az életet és a gazdaságot védelmező, létfontosságú szabályok betartásával, a vírus által veszélyeztettek védelmével, vagy éppen azzal, hogy a legnagyobb bajba került szektort, és a benne dolgozókat igyekszünk valamilyen módon támogatni.