Az MTÜ Magyarország belföldi turizmusának újraindítása érdekében június 1-je óta arra ösztönzi a magyar családokat, hogy aki teheti, induljon útnak itthon és fedezze fel ismét Magyarország kincseit, a vidéki tájakat. A kampány üzenete, hogy a járvány alatti bezártság után újra együtt, itthon, szabadon utazhatunk, biztonságos körülmények közöt.
Budapest, te csodás
Ugyanakkor nemcsak a vidék, hanem a főváros, Budapest is kimeríthetetlen turistacélpont, hiszen mindig tud újat mutatni – még a magyar családoknak is érdemes útra kelni, hogy részesei legyenek a csodának. A mostani, június 16-tól zajló kampányban az MTÜ ezúttal Budapest látványosságait helyezi a középpontba, például a régen látott, vagy épp ismeretlen attrakciókat, a felfedezésre váró élményeket ajánlja a belföldi utazók figyelmébe – írja a Turizmus Online. Arról sem szabad megfeledkezni, hogy a fővárosi szállásadókat is mennyire megtépázta ez a helyzet; egy-egy látogatással a vendéglátók boldogulásához is hozzájárulunk.
Az egyes turisztikai szolgáltatások igénybevételekor az értünk dolgozó szakemberek talpra állását, a hazai gazdaságot is támogatjuk.
A kapcsolódó kisfilmen kívül óriásplakátokon, digitális felületeken, egyes sajtóorgánumokban és az ügynökség social media csatornáin is hirdetik a kampányt, buzdítanak a belföldi, fővárosi utazásra.