A Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampány keretében, a Spice of Europe sorozat immár negyedik részeként elkészült a főváros új imázsfilmje – olvasható a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) oldalán.
A 2 perces film különlegessége, hogy egy éven át készült, így tavaszi, nyári, őszi és téli jelenetek is szerepelnek benne, jelezve, hogy a magyar főváros az év 365 napján mindig tud újat mutatni.
A mostani, negyedik Spice of Europe imázsfilm egyedi képi világgal, fiatalos lendülettel mutatja be a magyar főváros hangulatát. Az imázsfilmben a Városligeti műjégpálya és a karácsonyi díszkivilágítású Andrássy út ugyanúgy megjelenik, mint a nyári délutánok hangulata.
A Budapest 365 címet viselő filmben sportolók, festő-, tánc-, szobrász és tetoválóművész, Rubik-kocka kirakó világbajnok, artista is szerepel többek között, de a képkockákon olyan hírességek is feltűnnek, mint például Hosszú Katinka és Széll Tamás is.
Az MTÜ szándéka szerint a filmmel elsősorban a fiatalabb korosztályokat kívánják megszólítani.
Az első időszakban Ausztriában, Németországban, Franciaországban, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szerbiában és Izraelben népszerűsíti Budapestet az MTÜ, a célországok köre azonban később bővülhet – írják.