A napok óta tartó kánikula nemcsak a fővárosban utazókat veszi igénybe, hanem azokat az eszközöket is, amelyek a legnagyobb melegben megfelelő hőmérsékletet biztosítsanak a BKK ügyfeleinek, valamint a társaság napi feladatait végző munkatársainak. A magas hőmérséklet miatti folyamatos igénybevételt sajnos nem bírta a Nagyvárad téren működő pénztár, valamint a Széll Kálmán téren található ügyfélközpont klímaberendezése. A BKK az ügyfélkiszolgálás biztosítása és munkatársainak védelme érdekében azonnal elindította a meghibásodott berendezések javítását. A soron kívüli munka elvégzéséig a két értékesítési helyszínen a szolgáltatás szünetel.
A Budapesti Közlekedési Központ az ügyfelek türelmét kéri a javítással járó kényelmetlenség miatt. A Széll Kálmán térhez a legközelebbi BKK Ügyfélközpont a Déli pályaudvarnál található, a Nagyvárad térhez eső legközelebbi személyes pont pedig a Népligetnél lévő BKK Ügyfélközpont. A további értékesítési helyszínekről a BKK térképes Pontkereső oldalán érdemes tájékozódni. A fővárosban jelenleg több mint 370 automatában, számos ügyfélközpontban, pénztárban és viszonteladónál van lehetőség jegyet vagy bérletet vásárolni. Számos termék mobiljegyként is előre megváltható – tudatták.