Korábban a repülőtér vezetése még azt közölte, hogy jó irányba indultak el az ügyek, a cargo-forgalomban növekedést mértek, viszont az utasforgalom jelentősen mérséklődött. Már a járvány előtt elindult ez a folyamat, miután Ryanair jelentősen csökkentette az oda közlekedő járatait. Rátettek egy lapáttal a korlátozások, a helyzet pedig romlott. A reptér nem kapott a 200 millió eurós állami támogatásból, ráadásul a Hahnba közlekedő áruszállító légitársaságok is áttértek a járvány miatt lecsökkent forgalmú, közeli, nagyobb repülőterekre, például Frankfurtba.
A Süddeutsche Zeitung egy bírósági beadványra hivatkozva azt írta, öt csődeljárás is érkezett az üzemeltetővel kapcsolatban, egyik a többségi tulajdonos kínai HNA Grouptól, ami saját maga is fizetésképtelenséget jelentett még februárban, bár akkor azt közölték, ennek nincs hatása az üzemeltetésre. A bíróság már kirendelt egy csődbiztost, de a cég jövőjével kapcsolatban egyelőre semmilyen információ nem szivárgott ki – írja az AIRportal.
A legforgalmasabb év 2007-ben volt, amikor 4 millió érkező és induló utas volt, de ez a szám 2019-re 1,5 millióra csökkent.