Már évekkel ezelőtt világos volt, hogy a fapados légitársaságok többek között azzal próbálják növelni az olcsó jegyárak miatt kieső extra bevételeiket, hogy összepréselik az utasokat a gépen, hogy minél többen férjenek fel egy járatra. Ez minden utazónak kényelmetlenséget okoz, ám mivel keveset fizetünk, feladjuk a kényelmünket a rövid utak erejéig. Ám ahogy idősödünk, egyre érzékenyebbek vagyunk a körülményekre, például arra, hogy 2-3 órán át, felhúzott térddel kell ülnünk egy zsebkendőnyi helyen, a folyosó szélén.
Új gyártó, új ülések
Az egyik, Magyarországon is népszerűnek számító légitársaság, az easyJet gépei alapos ráncfelvarráson estek át: új, fekete-narancssárga színekben pompázó üléseket szereztek be, melyeken minden valószínűség szerint sokkal kellemesebben telik majd az idő. A cégnek új gyártó szállítja az üléseket, a Recaro. A vállalat neve ismerősen csenghet az autók és a sport iránt fogékonyaknak, ugyanis autós üléseket gyárt, és sok német futball stadionba szállít „kispadot”, ahol a cserejátékosok és edzők ülnek a pálya szélén.
Az SL3510-es ülés egyik újítása, hogy átalakították a műanyag törzset benne, így keskenyebb, ám áramvonalasabb, s ami a fő, kényelmesebb. Ugyanis sokkal inkább az ember természetes ülőhelyzetéhez szabták a kialakítását.
A változások közül kevésbé lesz feltűnő, ám annál kellemesebb meglepetést tartogat, hogy átszabták a szék alsó részének a szerkezetét is. Az alsó merevítőket úgy építették be, hogy olyan érzésünk támad, mintha magasabban ülnénk, ennél pedig lényegesebb, hogy a lábunk jobban el fog férni.
Az easyJet nagyot húzott ezzel a változással, ugyanis a fapados utasok számára fontos újítást vezetett be, és sokan emiatt fognak inkább ezekre a járatokra jegyet váltani.
(Via)