A londoni Luton repülőtéren nem könnyítette meg az utazók dolgát a fapados cég, mivel kevés ügyintéző volt jelen a felvételi pultnál, így hatalmas sorok alakultak ki előtte vasárnap este – írta az Airportal.hu.
Hiába mentek ki többen is jóval korábban a reptérre, mint azt a menetrend indokolta volna, mégsem kerültek sorra a chech-in, illetve a poggyászfeladó részeknél.
Már ott a helyszínen élő kapcsolatot létesítettek
A pórul jártak nem voltak szívbajosok, élő videóban jelentkeztek be a közösségi médiában. Ott azonnal elkezdték a helyzetet ismertetni, miszerint rengetegen nem fértek fel a járatra, mivel az ügyintézők töredéke állt csak munkába, ami igen hamar tumultushoz vezetett.
A jelenlevők között többen is voltak, akik éppen hazaköltöztek volna, így nem rendelkeztek a közelben szálláshellyel. Egyeseket ide-oda küldözgettek a reptéren a társaság jelenlévő alkalmazottai.
Nagy volt a fejetlenség
Voltak akiket a repülőjegyük visszafizetéséről tájékoztattak, de akadtak olyanok is, akiknek felkínálták, hogy a szerdai Wizz Air járattal hazamehetnek, ha aláírnak egy nyilatkozatot, mely szerint lekésték a gépüket, és ezek után hajlandóak 75 font pótdíjat fizetni.
A hoppon maradtak között ráadásul volt még egy 7 hónapos kismama és egy mozgáskorlátozott személy is.
A Wizz Air elismerte az okozott hibát, sőt vállalja a jegyek visszatérítését vagy az ingyenes átfoglalás lehetőségét
Az AIRportal.hu végül megkereste a légitársaságot, amely megerősítette hogy utasainak egy csoportja – hiába rendelkeztek megváltott jegyekkel – sajnálatos módon lemaradt a W6 2202 számú, London-Luton és Budapest között közlekedő, 2021. március 7-i járatról. A Wizz Air teljes felelősséget vállalt, jelezve, a földi kiszolgálás hibáját.
Az érintett utasok, amennyiben igénylik, térítésmentesen átfoglalhatják a jegyüket egy másik járatra, vagy visszatérítjük számukra a jegyár 100 százalékát, illetve a jegyár 120 százalékának megfelelő összeget is visszaigényelhetnek WIZZ pontokban. A károsult utasok a 261/2004/EK számú rendelet alapján a visszatérítésen felül 250 eurós kompenzációban is részesülnek, amelyhez a kérelmet a wizzair.com weboldalon nyújthatják be. A légitársaság ezúton is elnézést kér a kellemetlenségekért, és ígéri, hogy mindent megtesz azért, hogy hasonló eset többé ne fordulhasson elő – nyilatkozták az Airportal.hu-nak.