A magyar kormány bejelentette, hogy koronavírus-járvány esetleges újbóli fellángolásának ellensúlyozásaként lezárja az országhatárokat. A Wizz Air tudomásul vette, és jelenleg is vizsgálja a bejelentett korlátozások részleteit és lehetséges következményeit a légitársaság üzemeltetésére vonatkozóan – írja a Travelo.hu.
Jár a visszatérítés, de gondosan kell eljárni
Amennyiben szükséges, menetrendi változtatásokat hajt végre: a módosítások által érintett utazok automatikusan üzenetet kapnak a foglalásuk során megadott emailcímre.
Azoknak, akik utazási irodán keresztül foglaltak jegyet a Wizz Air járataira – beleértve az online kapcsolódó felületeket is – azzal a vállalkozással kell majd kapcsolatba lépniük, amelytől a jegyet vásárolták.
Ha a Wizz Air visszavon egy adott járatot, az érintett ügyfelek (a Wizz Air számlatulajdonosok) igényelhetik az eredeti viteldíj 120%-át Wizz Air pontokban a Wizz Air számlájukra visszatérítve. Esetleg 100%-os visszatérítést a fizetés eredeti módja szerint vagy ingyenes átfoglalási lehetőséget is választhatnak.
Nem feltétlenül ingyenes a visszatérítés
Azok az utasok, akik az utazási korlátozások miatt nem tudnak repülni, miközben járatuk a menetrend szerint üzemel, törölhetik jegyüket és visszatérítést igényelhetnek, ebben az esetbe viszont 60 eurós törlési díjat kell fizetniük.
A Wizz Air ugyanakkor felhívja minden utasa figyelmét, hogy tájékozódjanak az aktuális utazási korlátozásokról, illetve arról, hogy beléphetnek-e az adott országba.
Ezzel összefüggésben emlékeztet arra is, hogy az egyes országokba történő belépési szabályok megváltozhatnak a jegy megvásárlása és az utazás dátuma között.